Kurdeti kvaliteedi ja disaini allakäiku, mis kokkuvõttes ei vastanud kauba eest poes küsitavale hinnale.

Ühe ostja arvates pakuti vanamoodsat kontorirõivast. Kuid ka kabinetiinimene tahab moekas ja "värvikam" välja näha ning inimeste nõudmised näivad olevat aastate jooksul tunduvalt kasvanud.

"Riided, mis teevad kandja vanemaks - värvid, materjal, kõik mudelite proportsioonid, istuvus - kõik kokku on väga vanamoodne ja väsinud tulemus," iseloomustas üks lugeja.

Kommentaaride järgi leidis kauplusest endale sobivaid riideid eelkõige saledam ning väiksemat kasvu naine. Rinnakamad ning paksemad naised näikse Eesti rõivatootjate poolt üldiselt justkui kõrvale jäetud olevat.

"Uskumatu, et ei saadud aru, et Eestimaal ikka väga palju inimesi, kes ei mahu numbritesse 34 - 42. Ma ei ole oma 78 kg-ga kindlasti mitte kõige paksem naine meie armasal Maarjamaal, aga minu jaoks oli see lotovõit, kui endale midagi sobivat leidsin," sõnas üks kunde.

Poodide sulgemisest rääkides vihjati halbadele juhtimisotsustele ning oma selge näo puudumisele.

"Poed olid igavad ja kaubamärk PTA oli ka vilets, st ei suudetud turule tuua ning sihtrühm oli kes? Keskealised ja vanemad daamid? Noored? Tööl käivad inimesed kõrgematel positsioonidel?" kirjutas rahvusvahelise ettevõtte turundusega tegelev kommentaator, kelle viitas, et hind on sõltuvuses toote ja selle imagoga.

Oli ka kahtlemata neid, kes olid kauplusega väga rahul. Üks kommentaator kirjutas: "Kahju, kui nad poed sulgevad. Olen PTAst palju riideid endale ostnud (ja ma ei ole XS-suuruses), nii et hakkan nendest puudust tundma. Olen ostnud sealt särke, kampsuni ja paari väga häid teksaseid."

Teine lugeja nentis, et on kõik oma mantlid viimase paarikümne aasta jooksul PTAst või Klementist ostnud ning tal on väga kahju, kui PTA vabrikupood ära kaob. PTAst riideid ostma kippus ta aga siis, kui kauplustes parasjagu allahindlus.