Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi sõnul on sooduspakkumisi vahendav cherry.ee usaldusväärne keskkond, kus enne toote või teenuse pakkumist püütakse alati veenduda, et teenus on kättesaadav ja kvaliteetne.
Viimasel ajal sooduspakkumisi vahendavaid portaale väga palju juurde tekkinud ning nende vahel orienteerumine võib küllaltki raske olla. Kauksi sõnul tuleks eelistada neid portaale, kes on turul tegutsenud üle aasta ning kellele puuduvad makseraskused.

Pressiesindaja sõnul tuleb vautšer-portaalide klientidel meeles pidada, et teenuse eest vastutab kaupmees, mitte vahendaja. „Loomulikult oleks see kliendi suhtes aus ning vahendusportaalidele endale kasulik, kui vahendatava teenuse või kauba kättesaadavuses vahendaja eelnevalt ka veendub ning kontrollib, mida ta vahendama asub.

Võimalike probleemide vältimiseks soovitab Tarbijakaitseamet enne sooduskupongi soetamist uurida ja võrrelda soovitud toodete või teenuste hindu teiste pakkujate juures. Kindlasti tuleks enne ostus sooritamist veenduda kas nii vahendaja kui ka teenuse pakkuja endiselt tegutsevad. Soovitav oleks vahendajale ka helistada, et veenduda pakkumise õiguses. Samuti ei tee paha vahendaja kui ka teenusepakkuja tausta uurimine internetis. Tihti peale on vautšer-portaalised võimalik teenuseid ja tooteid kommenteerida. Põgus otsing annab potentsiaalsele kliendile korraliku ülevaate kas teenuse või kaubaga on varemalt rahule jäädud või ei.
Kauksi sõnul tuleks eelistada neid vautšeri-müüjaid kes võtavad pakutava teenuse ja kvaliteedi eest vastutuse. Kui tarbijal on sidevahendi abil vahendajaga sõlmitud leping, peab tal olema ka õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul. „ Tarbija sõlmib vahendaja kaudu kolmepoolse tehingu, milles peab olema märgitud kumb – kas vahendaja või kaupleja tagastab sellel perioodil taganemise korral tarbijale raha. Tarbijakaitseamet soosib olukorda, mil 14 päevase lepingust taganemise korral tagastab tarbijale raha vahendaja, sest vahendajad ei ole kontrollinud piisavalt kaupleja tausta. Samuti ei ole võimalik ette näha nn partneri ootamatuid majanduslikke raskusi,“selgitas Kauksi.
Kuigi vautšer-portaalide näol on tegemist tänuväärsete keskkondadega, mille kaudu saab tooteid ning teenuseid täishinnast oluliselt odavamalt, tuleb tarbijatel arvestada ka sellega, et sama teenuse, toote soovijaid on rohkelt, kasutamise aeg piiratud. Seega oleks kasulik vautšeri lunastamine kokku leppida nii kiirelt kui võimalik – eriti kehtib see näiteks autoteeninduse, majutusteeninduse jms kohta. Viimaste puhul võib olla oht, et viimasel hetkel reageerides ei pruugi tarbija teenuseks saada enam talle sobivat aega.