Tarbiakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi sõnul on viimasel ajal laekunud hulganisti kaebusi tarbijatelt, kes on lunastanud vautšeri, kuid ole saanud seda kasutada kuna vautšereid müünud ettevõte enam ei tegutse või ei ole tarbijal võimalik kontakti saada teenusepakkujaga.
Taoline probleem on sagenenud väikeste autopesulatega, kes teevad palju kampaaniaid erinevate vahendajate juures, suutmata seejuures tarbijaid teenindada või lõpetavad üldse tegevuse. Sarnaseid olukordi tuleb järjest rohkem ette ka toitlustusasutustega.
Tarbijakaitseamet manitseb tarbijaid enne ostu sooritamist tutvuma tingimustega.
„Põhilised probleemid tarbijatel seoses vautšerite müügiga on seotud ebapiisavate või keeruliste tingimustega. Sageli ei loe tarbijad enne sooduskupongi soetamist korralikult läbi tingimusi, mistõttu ei märgata, et soodustuse kehtimiseks on tarvis end teatud ajaks teenusepakkuja juures registreeruda, või et vautšer laieneb ainult osadele teenustele ja kaupadele“ rääkis Kauks põhilistest probleemidest millega tarbijad nende poole pöörduvad.