Tarbijakaitseameti esindaja Siiri Erala sõnul tuleb neile seoses võõrkehadega toidus aastas vaid mõni üksik kaebus, seega väga levinud probleem see Eestis pole.

Kui klient leiab toidust võõrkeha, tuleks Erala sõnul esimese asjana pöörduda teenindaja poole.

„Üldiselt reageerivad toitlustusasutused ja ka kauplused sarnastel juhtudel kiiresti ning heastavad kliendile ebameeldiva vahejuhtumi,“ ütles Erala.

Kui teenindajaga mõlemaid osapooli rahuldavat lahendust ei leita, peaks klient püüdma Erala sõnul kontakti saada juhataja või omanikuga.

„Kui ka sel tasemel keeldutakse asja lahendamast, võib klient tarbijakaitseametile esitada kaebuse. Mis puudutab nüüd konkreetset juhtumit, kus mees leidis söögi seest prussaka ja soovis moraalse kahju hüvitamist, siis sellised vaidlused lahendatakse kohtus,“ sõnas Erala.