A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul oli turule sisenemisel kahtlejaid palju ning suurt edu koolasegmendis RC Colale ei ennustatud.

“Uude kategooriatesse sisenemisel seame omale eesmärgiks tõusta turuliidriks või saada tugevaks teiseks, mille me oleme koolasegmendis ka tänaseks saavutanud,” ütles Noop ettevõtte teates. Ta lisas, et investeering koolaturule sisenemiseks on igati ära tasunud ning põhikonkurent Pepsi on edukalt seljatatud.

Noobi sõnul tagasid edu uude segmenti sisenemisel kolm olulist kriteeriumit. “Esiteks on RC Cola ainuke Eestis toodetud koolajook, teiseks on meil eristuv turundus ja distributsioon ning kolmandaks on RC Cola bränd tuntud kogu maailmas,” lausus Noop.

A. Le Coqi toodete sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coq’i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad. Ettevõte on maailma ühe suurima õllebrändi Heineken ametlik esindaja Eestis.