“Vanas kaubamajas algas nädal tagasi tühjendusmüük, sest tahame võimalikult vähe vanu kaubavarusid uude majja kaasa võtta,” rääkis ASi Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp eile pressikonverentsil, kus muu hulgas tutvustati ka Tartu Kaubamaja uut logo. Tühjendusmüük lõpeb 23. septembri keskööl. Uus kaubakeskus avab uksed 29. septembril.

Uue ostukeskuse ankurrentnik, Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv Tartu Kaubamaja saab enda käsutusse 8173 ruutmeetrit ehk ligi pool keskuse müügipinnast. Praegu üürib Tartu Kaubamaja kolm korda väiksemat pinda Tartu Tarbijate Kooperatiivilt.

Puusepp ütles, et müügikäive lausa proportsioonis kaubanduspinna kasvuga ei tõuse, kuid esimesel täistegevusaastal loodab Tartu Kaubamaja müüa uues hoones ligi kaks korda enam, kui suudeti 2004. aastal.

Tartu Kaubamaja eesmärk on saada Lõuna-Eesti tähtsaimaks ilu- ja moekeskuseks, seetõttu täiustatakse oma kaubavalikut enam kui 30 uue kaubamärgiga, milliseid enne Tartus esindatud polnud.