Järgneb turundusfirma Brand Manual ekspert J. Margus Klaari kommentaar:

Sama töömetoodikat, mida on aastakümneid rakendatud toodete, pakendite ja kommunikatsiooni kujundamisel, saab tööle panna hotelli, panga, ujula, koopiatöökoja või ka riigi teenuste arusaadavamaks ja efektiivsemaks muutmisel.

Teenusesektor moodustab tänaseks 70% meie SKTst. Efektiivsuse kasv teenuse pakkumisel on erinev tootmise efektiivsuse kasvust, sest teenuse kvaliteet tekib koostöös teenuse tarbijaga. Teenindada rohkem inimesi samas ajaühikus, ilma et teenuse kvaliteet langeks, on iga ettevõtja soov. Kuid kliendi tegelikest soovidest aru saamine ning nendega teenuse pakkumisel arvestamine on see, kus teenuse kujundamine annab otsest majanduslikku efekti.

Hästi kujundatud teenus jätab pool turunduseelarvest alles, sest puudub vajadus selgitada teenuse headust või anda juhiseid, kuidas teenust kasutada. Loogilisus ja arusaadavus ongi põhiline kasu, mida teenusedisain pakub nii teenuse osutajale kui ka selle saajale. Klient, kes saab aru, mida talle pakutakse ning mis kasu ta sellest saab, on efektiivne klient. Hea näide sellest on söögikoht, kus tuleb tasuda ette, toidu peab ise oma lauda tassima, sööma kätega ning enda järelt ka ära koristama. Kuna süsteem on üheselt mõistetav, lihtsasti õpitav ning alati samasugune, siis on McDonald’sil rahulolevad kliendid ning edukas äri. Hästi toimivat teenust on raske kopeerida. On küll palju hamburgerisööklaid, kuid vähesed suudavad olla sama efektiivsed kui turuliider.