Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen ei näe Tele2 käitumisele muud
põhjendust kui, et üritatakse peatada kiiresti kasvanud klientide
äravoolu.

„Tehnilise Järelevalve Ameti statistika järgi on klientide äravool Tele2-st Elisasse numbriliikuvuse teel rohkem kui kolmekordistunud, ulatudes 2010. aasta lõpus keskmiselt 300 kliendini nädalas,“ ütles Sami Seppänen.

„Elisast Tele2 suunduvate klientide arv on samal ajal pidevalt langenud, jäädes suurusjärku 100-150 klienti nädalas.“

„Kahetsusväärselt on Elisa tõusmisele numbriliikuvuse liidriks järgnenud Tele2 poolne aktsioon, millega on klientidel sisuliselt ära lõigatud võimalus vahetada operaatorit numbrit säilitades,“ tõdes Sami
Seppänen.

Alates tänasest, 1. veebruarist on Tele2 kõik Elisa poolt esitatud
numbri teisaldamise taotlused tagasi lükanud või tühistanud
põhjendades seda eurole ülemineku või muu põhjusega. Sami Seppäneni
sõnul pole ükski tänane Tele2 poolt numbri teisaldamise taotluse
tagasilükkamise põhjendus olnud õigusaktide kohaselt lubatud.

„Tele2 poolne numbriliikuvuse kohustuse rikkumise vabandamine sellega,
nagu sõltuks numbriliikuvus eurole üleminekust ehk kliendiarveldusega
seotud andmebaasidest tundub muinasjutuna,“ tõdes Sami Seppänen.

„Minevikus toimunud sündmus - euro kasutuselevõtmine – ei saa kuidagi
olla seotud numbriliikuvuse protsesside peatamisega, sest eurole
üleminek toimus juba 1. jaanuaril 2011 ja selleks kuupäevaks pidid
kõik vajalikud üleminekutoimingud olema tehtud kõigil Eesti
ettevõtjatel, sealhulgas ka Tele2-l,“ sõnas Elisa juht.

Ühtlasi on Tele2 põhjendus nagu oleks numbriliikuvuse protsess kõigest
häiritud osutunud vääraks ja eksitavaks, sest alates tänasest on
numbri teisaldamise protseduurid Tele2 poolt täielikult blokeeritud.

„Paraku ei saa me rääkida mingitest „häiretest“ numbriliikuvuse
toimimises, vaid tegemist on Tele2 poolt numbriliikuvuse protsessi
täieliku blokeerimisega,“ ütles Sami Seppänen.