"Tele2 internetipaketid arvutitele on üles ehitatud kiiruspõhiselt, paketid telefonidele on üles ehitatud mahupõhiselt. Samas on võimalik valida pakett, milles ei ole kumbagi sätestatud," ütles Gorstov Delfile.

Tele2 kodulehel on olemas nii reaalajas levikaart kui internetipakettide täpne info ning sama informatsiooni väljastavad kõik teenindajad. "Siis on teada võimalused teenuse kasutamiseks ning klient ei pea pettuma. Operaatori huvides on, et klient oleks teenust ostes teinud teadliku valiku," sõnas Gorstov.

"Tele2 plaanib käesoleval aastal katta kiire internetiga kogu Eesti. Korraga ei ole kahjuks seda teha ei ole võimalik. Seni teenindab mobiilse interneti kasutajaid GSM-võrgu internet," lisas ta.

Eelmisel nädalal kirjutas üks lugeja Rahva Häälde, et netipulkadega koos saabusid hoopis hädad ja probleemid. "Eelmisel suvel pakkus näiteks Tele2 mitut erineva maksimumkiirusega netipulka. Mida kiirem ühendus, seda kallim kuumaks. Mõte on iseenesest hea, teostus mitte nii väga," kirjutas ta.

"Nimelt jäetakse mainimata see, et see on maksimumkiirus, mida lubatakse. Maksimumkiirust kätte saada on aga pea võimatu. See juhtuks ehk siis, kui mõne masti juures oleks ainult üks kasutaja. Kui tihti seda ikka juhtub? Miinimumkiirust aga ei garanteerita üldse! Kui seda klienditeenindaja käest küsida, siis ta seda puigeldes ka tunnistas. Mõni vanem inimene ei oska sellist asja aga küsidagi."

Suvilapiirkondades on lugeja hinnangul tegemist ideaalse rahakoorimise võimalusega. Kuna internetti ei paku keegi püsivalt, siis ostavad inimesed netipulga.
"Neid ostjaid on sadu, ehk isegi tuhandeid. Aga teenust kasutada ei saa eriti keegi, sest ühe lehekülje lahtitegemine võtab 20 minutit ja see on isegi hästi, kui üldse mõni leht lahti tuleb. Teenusepakkujalt aga midagi nõuda ei saa, sest lepingus tõesti on pisikeses kirjas sees, et miinimumkiirust garanteerima ei pea, kui kasutajaid on palju," nentis ta.
EMT ja Elisa ei soovinud teemat kommenteerida.