Tere juhatuse esimehe asetäitja Ülo Kivine ütles, et tegemist oli strateegilise otsusega.

„Kuigi Terel on koduturul rohkem kui viie aasta pikkune jaekettide omamärgitoodete valmistamise kogemus ning private labeli osatähtsus moodustas eelmise aasta neljandas kvartalis 27% koduturu käibest, otsustasime jaekettide omamärgitoodete valmistamise Eestis lõpetada,“ rääkis Kivine.

„Meie mõistes aadressita jaekettide omamärgitooted mõjuvad halvasti Eesti toiduainetööstuse konkurentsivõimele ning nn kodutu piim muudab tootevaliku kauplustes pealesurutuks. Selle vastu soovime Eesti tarbijat kaitsta,“ sõnas Kivine.

Ta avaldas arvamust, et vähemalt piimatoodete osas on jaekettide omamärgitoodete puhul tunda ebakvaliteetse toote kuvandit.
„Tarbijate nurin ning jutud pulbrist valmistatud joogipiimast, või ei-tea-kust imporditud piimast häirivad ning mõjuvad halvasti kogu siinsele piimatööstussektorile. Seepärast leiame, et otstarbekam on edasi minna Tere kaubamärgiga ja selle arendamisega ning teha omalt poolt kõik, et Eesti tarbijale jääb ka tulevikus piimaleti eest seistes valikuvõimalus,“ selgitas Kivine.

Tere on piirkonna juhtiv piimatööstusettevõte, mis annab tööd 570 inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas.