Eesti Näituste arengudirektori Siimu Loogma nimetas kolm põhjust, mis seletavad ehitusmessi populaarsust.

“Esiteks muidugi üha intensiivistuv ehitustegevus. See pole mingi hambaravimess, kuhu ainult hambatohtrid kokku tulevad,” lausus ta. Teise põhjusena tõi Loogma ehitusmesside turu korrastumise. Tänaseks on lõpetanud tegevuse väikesed messid ja selle asemel toimub aastas kaks suurt ehitusmessi — üks Tallinnas ja teine Tartus. Kolmandaks pürivad Eesti kuumale ehitusturule uued firmad, kes näevad messis ideaalset kontaktide sõlmimise ja enese tutvustamise võimalust.

Kuigi messi külastajad olid põhiliselt Eesti päritoluga ja parkimismaja tellijad Eestis võib ilmselt ühe käe sõrmedel üles lugeda, kinnitas E-Betoonelemendi müügiinsener Jüri Kaup, et saadi mõned suure potentsiaaliga kontaktid.

“Eks eestlaste taga on ka välismaiseid investoreid. Me oleme endale saanud ühe konkreetse päringu. Ja tööd selle parkimismaja ehituse käivitamiseks võivad äkki alata juba sellel aastal,” lausus ta.

Kaup ei tahtnud spekuleerida, kui suur summa võiks olla tehingu taga. Messil eksponeeritud parkimismaja parkimiskoht maksaks 30 000-50 000 krooni.