Kord tuli neljal tudengil ootamatu idee minna mängima bowling’ut. Et parasjagu istuti autos, küünitati kiiresti mobiiltelefonide järele ning helistati infotelefonile, saamaks teada keeglisaalide numbreid. Sealt edasi hakati juba saale läbi kõlistama, saamaks teada, kus on vabu radu ning siis seal omakorda aeg kinni panna. “Siis me mõtlesime, et oleks jube mugav, kui saaks helistada koju ja paluda vaadata, kas on mingit vaba aega ja see mulle kirja panna,” ütles OÜ Omegaline juhatuse liige Priit Kallas.

Idee sünnist kuni portaali avamiseni kuu aega tagasi läks kõvasti üle poole aasta, kuid tänaseks on www.bronn.ee töös ning võimaldab kasutajaks registreerunuil ka keset ööd autopesulasse sobiv aeg kinni panna.

Kui palju programmi ja portaali töölepanek investeeringuid nõudis, seda juhatuse liikmed Priit Kallas ja Kaidi Laur öelda ei taha. Avaldavad vaid, et peamiselt on firmasse investeeritud oma tasuta töötunde ja magamata öid, osa raha saadi Sampo Pangast ning osaga toetas Kaidi isa Urmas Laur, kes on ettevõtte omanik.

Tegijate eneste sõnul võib tõenäoliselt olla tegemist järjekordse Eesti Nokiaga, sest sarnast veebipõhist süsteemi nad mujalt leidnud ei ole. Hotelle on küll võimalik internetis broneerida, ent OÜ Omegaline tegijate sõnul ei saa neid süsteeme bronn.ee-ga eriti võrrelda.