Tüdruk, kes teeb teistmoodi. Riideid


Tüdruk, kes teeb teistmoodi. Riideid
Kokomo värvilised riided teevad ka pimeda sügise rõõmsaksFoto: Kertin Vasser

Kokomo kaubamärgi taga peitub noor ja ambitsioonikas disainer Mari-Liis Saretok, kelle loomingus on palju naiselikku pitsi, kuid seda väga lihtsas vormis. Ei mingeid pitse ja satse. Kokomo tõeline hitt-toode on “Vitamiini” dressid, mis on inspireeritud Kariibi mere saarete värviküllusest ja vabadusest.

Mari-Liisi iseloomustada on raske. Ta on õrn, naiselik ja särav. Kuigi tundub, et ta on tehtud portselanist, kumab selle õrna ja pehme olemuse all sihikindlust ja jõudu. Ilus inimene. Andekas inimene.

Millest tuleb Kokomo nimi? Mida see tähendab?
Mäletan hästi seda päeva, kui me sõbrannadega sõitsime ühel melanhoolsel suvepäeval ratastega mööda pealinna ning mul kummitas üks laul. Küsisin neilt, et mis lugu see on, teate küll, see: “Aruba, Jamaica, uu I wanna take you to Bermuda, Bahama…” Ahjaa, see on see Kokomo (The beach boys)! Nii me sõitsime mööda linna ringi ja laulsime seda kõva häälega. Sellest loost sai justkui meie hümn — kuulasime seda kui kokku saime ning pidudel küsisime seda soovilooks. Kokomo kirjeldab minu jaoks kõike head ja positiivset. See lugu tuletab mulle alati meelde, et ma ei võtaks elu liiga tõsiselt, keskenduksin rohkem heale ja naudiksin igat hetke. Ja see on see emotsioon, mida ma soovin läbi rõivaste enda klientidele pakkuda.

Kuidas Kokomo alguse sai, kellele see suunatud on, ning mis disainerit inspireerib saad edasi lugeda Osta.ee blogist.

Seotud lood:

Kokomo kollektsioon on müügil Osta.ee uuel Eesti Disaini lehel.

Fotograafid: Johanna Eenmaa, Kertin Vasser ja Sandra Palm