Kuigi Kanal 2 ja TV3 telepildis pole erinevust näha, on majandusnäitajates vahe oluline ning TV3 on ajakirju välja andva Ajakirjade Kirjastuse ja Äripäeva ees Eesti edukaim meediaettevõte. Kanal 2 on nelja aastaga tootnud omanikele ligi 100 miljonit krooni kahjumit.

TV3 tegevjuhi Toomas Vara ütlust mööda on majandustulemuste olulise erinevuse põhjus selles, et kaks kõrge kvaliteediga eratelekanalit Eesti turule ei mahu. “Eesti televaatajad on näinud 100 miljoni krooni eest saateid, mida nad poleks pidanud nägema,” ütles Vara. “Samas me oleme olnud ka paremad müüjad.”

Kanal 2 silmis on aga tegemist pikaajalise investeeringuga, mis tasapisi hakkab end tagasi tootma. “Kui investeeringuks saab nimetada mõtlemise muutumist,” ütles Kanal 2 tegevjuht Urmas Oru.

Läinud aastal oli Kanal 2 kahjum 3 miljonit krooni võrreldes eelnevate aastate 20 ja 30 miljoni krooniste kahjuminumbritega. Ettevõtte käive on suurenenud kolm korda pärast Norra kontserni Schibstedi täielikku omandusse minemist.