Ülemus sõimas teenindaja klientide juuresolekul täiesti läbi

 (205)
Ülemus sõimas teenindaja klientide juuresolekul täiesti läbi
Foto: Delfi lugeja

Tallinnas Viru ringil asuvasse Tommi Grilli eile hilisõhtul einestama läinud klient sattus hämmingusse, kui koha omanik kõigi külastajate juuresolekul kliente teenindanud neiu läbi sõimas, nii et viimane lõpuks nutma hakkas.

"Käisin söömas Viru ringil asuvas Tommi Grillis. Rahvast oli üsna vähe - paar lauda peale minu, lisaks ümber nurga üks väiksem sünnipäeva pidav seltskond -, meeldiv muusika, meeldiv teenindus. Šašlõkk, suur latte ja ajaleht viimaste uudistega. Olin just lõpetamas oma praadi ja süvenenud ajaleheartiklisse, kui grilli ilmus väiksem seltskond mehi, kes hakkasid leti taga teenindavale noorukesele neiule tellimust esitama," kirjeldas kirjent.

"Äkki kostus üle grilli sõim: miks ei ole vaase laual? (Laudadel oli kenasti asetatud põlevad küünlad tavapärast lillevaaside asemel.) Miks sa pesed neid klaase masinas? Miks sa neid klaase ei kasuta - milleks, kurat, ma need üldse ostsin siis, ah? Kas ei hakka ükskord meelde juba jääma? Saad aru, minu juures sa nii ei tee! Kui sul on oma baar, siis seal tee, mis tahad, aga minu juures sa nii ei tee! On selge?"

"Tõstsin pead, sest sõimu iga sõna oli selgelt üle grilli kosta. Sama tegid ka paar lauda eemal söövad inimesed. Leti taga räuskas meesterahvas, arvatavasti siis noorukese baaridaami ülemus. Mees nägi, et ma vaatan talle lausa silma sisse ja kuulen iga tema sõna, muidugi märkas ka mu tigedat pilku, kuid ei teinud selle peale aga teist nägugi, ja jätkas oma sõimamist. Viimaks virutas mingisuguse klaasi pauguga vastu lauda ja kadus taharuumi. Inimesed olid pehmeltöeldes hämmingus. Olin juba valmis minema tüübile ütlema, mis ma temast arvan kuid, jõudis enne kaduda."

Baaridaam hakkas leti taga nutma ning kogu sõimlemist pealt kuulnud klient läks teda lohutama. "Kutsusin ta sealt välja, ja ütlesin, et kõik kliendid kuulsid seda pealt, ja kui see oli tema ülemus, siis sorry, aga see mees on pehmelt öeldes m....! Sest nii lihtsalt ei käituta, eriti veel klientide ees."
Neiu vastas, et ah, noh juhtub, ja tänas lohutamast. "Igatahes tänasin teda meeldiva teeninduse eest, ja ütlesin, et sellisteid asju ei tasu südamesse võtta."

"Mis ma oskan öelda, meeldiv hiline õhtusöök lõpes äärmiselt ebameeldiva seigaga," tõdes klient napilt pärast õhtusöögi lõppu netifoorumis.

Tommi Grilli omanik ja juht Mati Põder ütles Delfile, et kliente ei olnud sel ajal enam üldse palju, kuid nõustus, et võibolla tõesti oleks ta võinud klienditeenindaja selleks hetkeks kõrvale kutsuda. Ta põhjendas vihapurskena väljendunud rahulolematust asjaoluga, et töötajad teevad pidevalt asju teisiti, kui neile on räägitud.

"Kui meil on ostetud mensuurid ning teenindaja valab inimesele alkoholi viinapitsist, siis mille jaoks need mensuurid on seal? Kõike ei jõua ette mõelda, kui palju lollusi tuleb," sõnas ta.

Palju on seega detaile, mille koha omanik on eelkõige klientide heaolu silmas pidades söögikohas paika pannud.

"Ma olen rääkinud, et kui te teete oma koha, siis te võite panna Power Hit Radio täiel häälel käima, istuda pukiga keset tuba, maksta sada tonni kuus renti ja nautida, lisaks palgad inimestele ja maksud riigile," rääkis Põder ja lisas, et antud juhul on inimeste jaoks kõik valmis mõeldud ning nad peaksid oma töö ära tegema, mitte selja pöörates asju teisipidi tegema.