“Paki saatja võiks võimalusel edastada saajale kullerfirma nime, kellega saadetis lähetatakse, paki numbri ning eeldatava kättetoimetamise aja,” räägib ASi DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Kui saabumise päev langeb kokku tööpäevaga võib juhtuda, et klient ei ole saadetise üleandmishetkel kodus kättesaadav.

“Kui klient teab ette, et vastuvõtmine pole tööpäeva sees võimalik, oleks mõistlik lasta saatjal adresseerida saadetis vastuvõtja töökohta, mitte kodusele aadressile,” soovitab ASi DHL Eesti tegevjuht Evert Kreek ja lisab, et nende kuller läheb kliendile saadetist etteteatamiseta ära viima vastavalt saatelehel toodud aadressile.

“Kui klienti pole kodus, siis jäetakse kliendile teatis,” selgitab ta ja kiidab eraisikuid, kes võtavad ise klienditeenindusega ühendust, öeldes, et nende koduaadressile on tulemas kiirkullersaadetis, kuid neid pole kodus, ja adresseerivad oma saadetise näiteks töökohta ümber.