Uuringus kasutati Mystery Shopping meetodit ning sellesse oli kaasatud 7 Eesti suurimat panka, Lätist 9 ja Leedust 10 panka, teatas uuringufirma.

Eesti kolm parima teenindusega panka olid vastavalt järjestusele: Danske Bank (91.4%), Nordea pank (89.6%) ja Swedbank (88.4%).

Lätis olid parimad Danske Bank (98.1%), Nordea (95.6%) ja SEB (93.2%) ning Leedus Danske Bank (96%), Finasta (94.8%) ja SEB (93.7%).

Uuringu järgi pakub Eestis väga head teenindust vaid Danske Bank, ületades hea ja väga hea tulemuse vahelise 90% piiri, samas kui Lätis ja Leedus ületas 90% piiri 5 panka.

Sellest lähtuvalt on mõjutatud ka riiklikud keskmised, kus sai Läti 89.4% ja Leedu 87.6%, ületades ületab üsna märkimisväärselt Eesti pankade teenindustaset, mille keskmiseks on vaid 83.2%.

Kui võrrelda möödunud aasta tulemusi aasta varasematega on tulemus tervikuna paari protsendipunkti võrra paranenud, ent teeninduse ühed kõige olulisemad tegurid nagu kliendi vajaduste väljaselgitamine ning neist lähtuvalt parimate lahenduste pakkumine ja kontakti lõpetamine on endiselt kõige nõrgemad kohad kontaktivoos.