Vähemalt korra nädalas külastab Facebooki 65% Eesti interneti kasutajatest. Uuringutulemused purustavad müüdi, et Facebooki kasutavad vaid teismelised, edastasid uuringut läbi viinud firmad oma pressiteates, vahendas aripaev.ee.

Tegelikult logib populaarseimasse suhtlusvõrgustikku sisse ligi 80% kuni 39-aastastest ja ligi 60% kuni 65-aastastest inimestest.

Väga palju kasutajaid on keskkonnal YouTube, mida külastab vähemalt korra nädalas 61% interneti kasutajatest, ja koguni 83% kuni 29-aastastest.

Teiste suhtlusvõrgustike käsi käib märkimisväärselt halvemini. Twitterit kasutab vähemalt korra nädalas vaid 5% interneti kasutajatest. Kunagi ülipopulaarse Rate.ee iganädalane kasutajaskond on samuti vaid 5% ning jääb ka kõige nooremas sihtgrupis 8% piirimaile. Orkutile on iganädalasi kasutajaid alles jäänud veel vähem.