Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp ütles Kuku raadio "Äratajale" antud intervjuus, et uuringust tuli välja, et inimesed otsivad hoolega sooduspakkumistega toidukaupu ning parema hinna nimel ollakse valmis läbi käima mitu poodi, teatas Kuku raadio.

Lisaks selgus, et inimesed pole enam lojaalsed ühele nn kodupoele, poes käiakse harvemini, aina populaarsemaks on muutunud kaubakettide omatooted.

Potisepp ütles, et uuringus osalejad hindasid kõige rohkem Selveri omatooteid, kõige kvaliteetsemaks Eesti kaubamärgiks pidasid küsitletud inimesed Kalevit.

Muu hulgas selgus uuringust, et eestlased armastavad Selverit, mitte-eestlased Maximat. Potisepp märkis, et Selveri populaarsuse taga eestlaste seas on asjaolu, et Selver rõhub kodumaisele kaubale ja eestlased eelistavad jätkuvalt kodumaist toodangut.