Uuringufirma GfK Retail & Technology statistika järgi eelistavadki tahvelarvutite ostjad seadet, milles on võimalik kasutada mobiilset internetti, teatas Elisa.

Uuringufirma statistika näitas, et tahvelarvutid moodustasid väikearvutite kogumüügist 57% ja sülearvutid 43%.

Elisa tootejuht Kertu Kriiski sõnul müüdi viimati Eestis tahvelarvuteid sülearvutitest enam eelmise aasta detsembrikuus.

„Vahepealsetel kuudel ületas küll sülearvutite müük tahvelarvutite oma, kuid kevade lõpp tõi kaasa uue tahvelarvutite müügilaine,“ ütles Kertu Kriisk.

„Müügi kasvu toetasid koolide lõpetamised, sest tahvelarvuti on noorele unistuste koolilõpukink. Tahvelarvuti on kerge ja mugav, ent nauditavalt suure ekraaniga mobiilne internetiseade, mida on hea igale poole kaasa võtta. Tänapäeval ei piisa enam sellest, et internet koos meelelahutuse ja multimeediasisuga on ainult koduseinte vahel.“