Küll aga kerkisid kasutatud autode hinnad, mis pidid kõikide eelduste kohaselt hoopis langema.

Eesti suurima automüüja Silberauto PR-juht Raivo Murde väitis, et osa autode hinnad on aastaga hoopis langenud. “Näiteks Chrysler Sebring maksab praegu sama palju kui kolm aastat tagasi, ometi on standardvarustusse lisandunud kliimaseade,” ütles Murde. “Sama võib öelda ka Jeep Cherokee 2,8 Ltd kohta — kuigi turule tuli uus mootor, uus mudel, aga ikka maksab sama palju kui kolm aastat tagasi.” Põhjusena toob Murde head suhted tehasega.

Murde arvates on tervikuna autoturul hinnad siiski tõusnud. “Toimub hindade ühtlustumine Euroopa Liidu omadega, hinnatõus tundub paratamatu,” ütles Murde. Ta lisas, et Mercedes-Benz tõstab igal aastal autode hindu ca 3% ehk inflatsiooni võrra. Sama kinnitas ka Info-Auto omanik Viktor Siilats, kes ütles, et tootjad tõstavad seoses inflatsiooniga hindu regulaarselt 2% aastas.

Kasutatud autode hinnad kerkisid aga vastupidiselt oodatule 15–20 protsenti. Kuna euroliiduga liitumine kaotas mõned senikehtinud maksud piiridel, arvati, et auto toomine läheb selle võrra odavamaks, läks aga vastupidi.