Mai keskel toimunud Pärnu Turunduskonverentsil rääkis kuulutustelehe ja internetiportaali Soov asutaja Tiiu Järviste kogemusest, mis tõi kaasa kaheksa miljoni kroonise kahjumi. Selle peamised põhjused olid valed turundusotsused, teise poole kahjumist kannab Järviste tagantjärele selle arvele, et 1992. aastal ebastandardselt loodud ja arenenud firma müüdi 2005. aastal Eesti Meediale.

Tekkisid ebakõlad müügi- ja turundusosakonna vahel. Esiteks ei liikunud kahe poole vahel info, teiseks puudus kahe osakonna vahel koostöö ning ettevõttesisene turundus.

Turundusosakond valmistus suureks kampaaniaks, et tuua turule uus internetilahendus.

Müügiosakond müüs klientidele uut lahendust ning tehniline personal valmistas ette internetilahendust. Kõik nagu sujus, kuid ühelgi osakonnal polnud aimu, kuidas teistel läheb.