„Ravimireklaamide järel loetav tekst on olnud üllatavalt mõjuv. Eraringhäälingu ettepanek nende sisuteenuste teemadel on see, et tele- ja raadioreklaamide juurde tuleb panna suur teade või tekst, kus öeldakse selgelt, et kui ostad teenusreklaami alusel midagi, siis tea, et see võib hakata koormama sinu telefoniarvet igal kuul,“ sõnas Vara.

„Paljuski on siin nende sisuteenuste puhul tegemist eksitava reklaamiga. Need, mida igapäevaselt teles või veebis näeme, on väga lihtsad näited, on olemas palju rajumaid klippe ja diile, mis selgelt petavad ja imevad inimese teenust kasutama,“ sõnas Vara.

Vara lisas, et välja tuleb mõelda ja sisse lugeda üksiti mõistetav hoiatustekst ning see siis iga sisuteenuse reklaami külge pookida.

„Olema peab hoiatus, millega on teenuse puhul täpselt tegemist, et kui vajutate seda nuppu siis, mis juhtuma hakkab ja kui palju raha kuluma hakkab,“ sõnas Vara.