“Reklaamklipp on iga kord ühesugune, ta muutub igavaks. Reklaamipausi ajal läheb inimene kööki võileibu valmistama ja kohvi jooma või vahetab kanalit,” nendib mitme Eesti teleseriaali produtsent Toomas Kirss. “Filmi sees on aga lugu iga kord uus ja huvitav.”

Kirss ei pea varjatud reklaami häbenemisväärseks. “Loomulikult me müüme seda. See pole midagi uut või eestilikku,” kinnitab ta.

“Eestis hakkab kõik lihtsalt rohkem silma. Kui meil sõidab tegelane autoga, siis me ei demonstreeri seda, lihtsalt näitame ära, et on näiteks Wolkswagen. Bondi filmis esitletakse BMW-d ja Ericssoni telefoni põhjalikult ühest ja teisest nurgast, aga kedagi ei häiri,” räägib Kirss ning toob välja lihtsa loogika: “Kui filmis kaubamärgi ära näete, on selle eest makstud. Kui ei näe, siis pole.”