Kuigi inimesed ja masinad töötavad Värska tehases täiskoormusega, on Eesti päritolu mineraalvesi paljudes poodides alatasa otsas. Võrreldes jaanuari ja juunit, on Värska vesi suutnud Prismas käivet kasvatada 96 protsenti võrra ja Borjomi koguni 116% võrra ning kuum juuli tõotab tulla veelgi edukam. Lainase sõnul on ostjate seas üllatavalt edukaks kujunenud ka alkoholivaba õlu, mille käive kasvas Prismas 86 protsenti, kirjutab Eesti Päevaleht.

Värska mineraalvee populaarsus ei pruugi peituda ainult eestlastele tuntud nimes või eelistagem-kodumaist-seisukohas. Su­vel kuumade ilmadega kaotavad inimesed higistades suurtes kogustes soolasid ja mineraalvett juues saab keha soolavarusid taastada. Ka terviseameti kuumahoiatustest käib läbi soovitus juua just nimelt mineraalvett.