28.08.2013, 07:28
Vihane autoomanik: pesula tegi mu auto katki, aga vastutust ei võta
FOTO:
Viimsi Statoili teeninduskeskuses autot pesnud Priit avastas, et tema Mercedes-Benzi iluliist on ripakil. Kuigi Statoil oli veendunud, et liist oli rikutud juba varem, otsustati õigus anda lõpuks kliendile.
Ühel augustipäeval sõitis Priit oma 2008. aasta Mercedes-Benziga Viimsi Statoili pesulasse. “Pesulast väljudes kontrollisin kohe, kas auto on puhas,” meenutab autoomanik pettumusega lõppenud pesupäeva. Ilmnes, et pesu käigus oli parempoolse tagaukse liist umbes 20 cm ulatuses lahti tulnud.
Priit seadis sammud teenindusjaama, et juhtunust teada anda ja kahju hüvitamist nõuda. Teenindajalt kuulis mees, et selliseid asju tuleb ikka ette, ja tal paluti täita blankett.