"Teavitame reisijaid reisi alguses Seaneti olemasolust laeval translatsiooni kaudu neljas keeles: eesti, soome, rootsi ja inglise keeles. Ka on neljas keeles reisijate koridoride seintel Seaneti tutvustavad infolehed koos hindadega," sõnas Viking Line`i tegevjuht.

"Oleme teinud Seaneti teenuse kasutamise võimalikuks ka reisijatele alates aprillist, sest laeva Viking XPRS enda sideühendus Viking Line'i kontoritega on olnud alates liinile tulekust 2008. aasta maikuus kogu aeg võimalik läbi satelliitoperaatori."

Viking Line on Borodenko sõnul seisukohal, et laevaliinil Tallinn-Helsingi peaks reisija saama mobiiltelefoniga pidevalt ühendust kaldaga, on see siis enda operaatori või satelliitoperaatori kaudu.

"Seejuures on oluline, et ta on teadlik erinevatest kõnehindadest ning seda teavitustööd me ka jätkame," lausus ta.

Delfi kirjutas täna, et isegi Tallinna lähedalt võetud minuti pikkune kõne Viking Line XPRSil võib minna maksma 40 krooni, kuna laeva on ehitatud Seaneti tugijaamad, mis hoiavad klienti automaatselt selle satelliidioperaatori tugevama leviga võrgus.

Kui reisija ei soovi kasutada Seaneti teenust, peab ta käsitsi valima mobiili seadetest oma operaatori võrgu.