Cargobusi juhatuse liikme Hugo Osula kinnitusel oli raskustes Skandinaavia turul taolise teenuse jaoks tugev nõudlus, lisaks vajab regulaarselt hooldust ka ligi sada Osulale kuuluvat Eurolinesi kaubamärgi all sõitvat bussi.

Vähem kui aasta tõsisemalt bussiremondiga tegelenud Võru AB pakub bussidele täielikku noorenduskuuri, alates põhjalikust kereremondist värvimise ja salongiuuenduseni välja. Kümneaastane buss, mis vajab korralikku kereremonti koos põhja ja külgede vahetuse, karkassiremondi, värvimise ja salongitöödega, remonditakse Võrus umbes kuue nädalaga.

Skandinaavias tehtuna oleks selle põhjaliku ja aeganõudva teenuse juures tööjõukulu kordades suurem, kuid peale kümneaastast kasutamist on enamik autobusse üsna “läbi aetud”.

Kümneaastase bussi põhjaliku uuendamise hind jääb Hugo Osula kinnitusel suurusjärku 150.000–250.000 krooni. Samasuguse suuremat sorti bussi turuhinnad on suurusjärgus 800.000–1,5 miljonit Eesti krooni.