Küsimusele, mis plaanid on SASil osalusega Estonian Airis, vastas Reitan, et SAS on juba ammu defineerinud, et Balti regioon on oluline turg. „Oleme investeerinud Estonian Airi ja airBalticusse (Läti lennufirma, mis sõidab ka Leedus — toim.) ning see on pikaajaline ambitsioonikas investeering.”

Kuigi grupil puudub infot, et Eesti riik plaaniks Estonian Airist väljuda, kaaluks SAS tõsiselt osaluse ostu, kui riik seda ühel hetkel tahab teha. Ka Cresco osaluse, kelelle kuulub Estonian Airist 17 protsenti, oldaks valmis ostma.

Miks SAS ise väljaostupakkumisi ei tee ja osalusi kohe ei osta? „Meil on selles olukorras suhteliselt mugav olla. Pole mingit mõtet võtta initsiatiivi äris, mis töötab hästi.” Küsimusele, kas Reitan on kunagi mänginud mõttega, et kui SAS saab nii Estonian Airi kui ka airBalticu täisomanikuks, siis võiks ju kaks lennufirmat ühendada ja teha ühe suure Baltimaade lennufirma, vastas mees, et see on hüpoteetiline arutelu ja et ta ei mängi selle mõttega. „Aga ma tahaksin siiski öelda, et me räägime kolmest eri riigist ja mitmest eri keelest. Estonian Air ja airBaltic arenevad hästi ja me oleme olukorraga rahul.”

Samas möönab Reitan, et Estonian Airi areng pole olnud nii hea, kui loodeti — odavlennufirmad tulevad ja see viib olukorra alla. „Aga ma olen kindel, et Estonian Air on õigel teel.”