„Uued, järgmiseks viieks aastaks seatud eesmärgid põhinevad muutustel tegevuskeskkonnas, konkurentsimaastikul ja ümberkujundamise strateegia edenemisel. Ekspress Grupp on viimastel aastatel viinud edukalt ellu digitaalsete tulude kasvustrateegiat, mis on loonud väärtust nii meie aktsionäridele kui ettevõtte igapäevategevustes," ütles Ekspress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.

"Oleme tänaseks kasvatanud digitaalsete tulude osakaalu kogu kontserni müügist enam kui kolmveerandini, kuid näeme võimalust suurendada seda osakaalu järgmise viie aasta jooksul veel ligi 10 protsendipunkti võrra. Samuti näeme head võimalust suurendada meie meediaväljaannete digitaalsete tellijate arvu 2,5 korda, seda eeskätt läbi kasvu Läti ja Leedu turul,“ lausus Rüütsalu.

Ekspress Grupi nõukogu määratles kontserni strateegilised finantseesmärgid, mida ettevõte soovib saavutada 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on strateegiliste eesmärkide seadmise mõte tagada ka edaspidi kontserni äritegevuse kasv, tegevuste ja tulude digiteerimine, kasumlikkus ja dividendide maksevõime.

Ekspress Grupp 2021. aasta auditeeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest oli 53,5 miljonit eurot, mis kasvas võrreldes 2020. aastaga 20%. Auditeeritud puhaskasum jätkuvatest tegevusvaldkondadest oli 4,1 miljonit eurot ja kogu puhaskasum oli 2,3 miljonit eurot.

Alates 2022. aasta algusest on Ekspress Grupi aktsia kerkinud 3% ning maksab 1,62 eurot.