Kui rahastusvoor osutub edukaks on Bloombergi andmetel Sheini eeldatav väärtus 100 miljardit dollarit, olles kõigest 10 aastat vana ettevõtte. See liigutaks firma maailma kõige väärtuslikumate idufirmade nimistus ByteDance ja SpaceXi järel kolmandaks, selgub CB Insights'i andmetest.

Alates oma tegevuse algusest 2012. aastal on Shein arendanud Lõuna-Hiinas välja ulatusliku odavate tarnijate võrgustiku. Pandeemia ajal tegi ta koostööd selliste kuulsustega nagu Lil Nas X ja Katy Perry, et suurendada oma tuntust Z-generatsiooni ostjate seas väljaspool Hiinat.

Bloombergi andmetel sai pandeemia alguses Shein suure kasu tarbijakäitumise muutustest, kuna ostjad tegid veelgi enam oste veebikaubamajades. Müük enam kui kolmekordistus, ületades 2020. aastal 10 miljardi dollari piiri. See tegi Sheinist maailma suurima ainult veebis tegutseva moebrändi. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 15 miljardit dollarit.

On teada, et kiirmoetööstus avaldab keskkonnal suurt mõju. Ehkki ettevõte ei ole kommenteerinud oma süsinikujalajälge, süüdistatakse sektorit sageli selles, et see sõltub suurel määral naftast saadud produktidest. ÜRO keskkonnaprogrammi andmetel moodustab mood kuni 10% maailma süsinikdioksiidiheitest. Samuti moodustab see viiendiku aastas maailmas toodetud 300 miljonist tonnist plastikust, kirjutas Bloomberg.