Mitmete riikide seatud sanktsioonid nõudsid, et märtsi lõpuks oleksid rahvusvahelised liisingufirmad kõik Venemaal tegutsevad lennukid endale tagasi võtnud. Lennundusanalüüsi ettevõte Ciricum andis teada, et ettevõtted on tänaseks kas oma lennukid tagasi saanud või alustanud kohtuteed, vahendab CNN.

Ajaloo suurim "lennuvargus"
Kui Venemaa 24. veebruaril Ukrainasse tungis, kasutasid Venemaa lennuettevõtted kokku 861 kommertslennukit. Venemaa lennutööstus sõltub palju lennukitest, mida ehitavad läänes sellised ettevõtted nagu Boeing ja Airbus, kuid lennukid ise kuuluvad valdavalt USA ja Euroopa liisingufirmadele. Teisisõnu kuuluvad veidi üle poole (turuväärtusega ligi 9,2 miljardit dollarit) Venemaal kasutusel olevatest lennukitest liisingufirmadele väljaspool Venemaad.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid