„Esimese kvartali 30% kasvu loodame järgnevate kvartalite jooksul kasvatada ja plaanime terve aasta lõikes 30-40% müügimahtude kasvu. Oleme suurendamas ka oma turunduseelarvet ning tõstame fookusesse kampaaniate läbiviimise uute klientide leidmiseks meie sihtturgudel," sõnas ettevõtte juht Priit Vaikmaa. Võttes arvesse kirjeldatud eesmärki, on see suurem kui prospektis mainitud müügitulu prognoos 13,5 miljonit eurot. Eelmisel aastal kasvas ettevõtte müügitulu aastas tervikuna 38%, 10,9 miljoni euroni.

TextMagic pakub klientidele SMS-turunduse tarkvara. Esimeses kvartalis kasvas saadetud SMSide arv 19% ehk 67,2 miljonini. Varem on Vaikmaa öelnud, et TextMagicu keskmine klient on Ameerika väikeettevõte, kellel on vaja tuhandete või sadade klientidega pidevalt suhelda, nendele pakkumisi teha või puhtalt klienditeeninduse eesmärgil kasutada ehk meeldetuletusi saata. Olulise arenguvaldkonnana toob ettevõte välja, et tänavu maiks on eesmärgiks lansseerida kuutasupõhised paketid USA-s, Suurbritannias, Austraalias ja Kanadas.