Esimeses kvartalis teenis ettevõte 1,51 miljardit dollarit müügitulu, mida on võrreldes eelmise aastaga 70% rohkem. Järgnevalt kvartalilt ootab Airbnb kolmandiku võrra suuremaid ärimahtusid. Kui ettevõte jäi aasta esimese kolme kuuga siiski kahjumisse, siis võrreldes aastataguse perioodiga on vahe üüratu: eelmine aasta tuli leppida 1,2 miljardi dollarise miinusega, nüüd aga 19 miljoni dollariga. Kahjumiks aktsia kohta oli seega 3 senti, samal ajal kui analüütikud ootasid 29-sendist kahjumit.

Samas näeb firma ka endiselt riskidena uusi COVIDi puhanguid, samuti võib peletada reisijaid nii Ukraina sõda kui ka tarbijakindluse langus. Seni aga seda muret hetkel pole: suveks on broneeritud 30% rohkem ööbimisi kui samal ajal enne pandeemiat, 2019. aastal. Tellimuste mahu poolest ületas Airbnb pandeemiaeelset aega juba esimeses kvartalis, kui kliendid tegid kokku 102,1 miljonit tellimust, seda nii ööbimisi kui erinevaid elamusi. Sealjuures on hinnad ka kasvanud, kuid edasist kasvu ei usuta. Keskmine ööbimise hind oli viimati 168 dollarit.