„Veelgi enam, käesoleva aasta jooksul oleme suutnud e-poodi juurde lisada ligi pool miljonit uut toodet, mida pakuvad meie jaemüügipartnerid läbi Kaup24 Marketplace‘i. Tänu sellele ootame tänavu kampaanialt ligi 10% müügikasvu, võrreldes 2021. aasta novembris toimunud müügipäevaga,“ kommenteerib Kaup24 kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu.

Lisaväärtust annab sellel korral E-smaspäevale ka pakkumine, kus 100% ostuks kulutatud summast laekub registreeritud kliendi kontole tagasi Kaup24 eurodes. „Usume, et meie kliendi jaoks on see hea võimalus soetada nii hooajakaupu kui ka premium-tooteid, sealhulgas aiamööblit, grillikomplekte, batuute ja jalgrattaid, aga ka kallimate brändide rõivaid ning jalatseid,“ lisas Vahesalu.

„2021 aasta E-smaspäevad on siiani olnud ühed edukamaid kampaaniapäevad Kaup24 ajaloos. Vaid Must Reede suudab müükide poolest E-smaspäevi ületada,“ kommenteeris Vahesalu. Just seetõttu loodi ka selleks korraks klientidele kampaania, mis oleks atraktiivne ning annaks kliendile võimaluse oma lemmiktooted väga hea pakkumisega soetada.

Aasta tagasi toimunud E-smaspäeval olid müügid tavapärasega võrreldes kaks ja pool korda kõrgemad. Vaid ühe päevaga suutis Kaup24 e-pood müüa üle 9000 toote. Kõige enam osteti parfüüme, kosmeetikatooteid, lastekaupu ning lemmikloomatooteid. Suurel hulgal soetati ka jalgrattaid, kodumasinaid, elektroonikat ja teisi kodukaupu. 2020. aastal toimunud E-smaspäevaga võrreldes suudeti müüke kasvatada üle 20%.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, mis toimub iga novembrikuu ja maikuu teisel esmaspäeval. Kampaaniast võtab igal aastal osa ligi 200 e-poodi.