„Mugavate teenuste pakkumine klientidele on Luminori jaoks üks olulisemaid eesmärke ja seetõttu oleme lühikese aja jooksul teinud mitu täiendust, et lihtsustada maksete tegemist. Oleme esimene Baltimaade-ülene pank, mis pakub võimalust kasutada sularahaautomaate kaardi asemel nutitelefoni või kellaga. Nutitelefonid on saanud meie igapäevaelu osaks ja on meil alati kaasas. Seni on Luminori klientidel olnud võimalus telefoniga müügikohtades maksta, aga nüüd on võimalused laiemad, sest nutitelefoniga saab automaadist ka sularaha kätte. Tehingud on turvalised, sest klient peab iga kontaktivaba tehingu kinnitama oma kaardi PIN-koodiga. Julgustame kliente seda võimalust aktiivselt kasutama,“ ütles Luminori kaartide tootejuht Piret Maiste.

Panga andmete alusel kasutab üle 14% ehk 36 000 Luminori klienti iga päev võimalust maksta nutitelefoni või -kellaga ja selle teenuse populaarsus kasvab kõigis kolmes Balti riigis. Umbes pooled (52%) klientidest maksavad nutiseadmega üle kümne korra kuus. Eelmisel aastal kasutasid Luminori kliendid sularahaautomaatide teenustest kõige enam sularaha välja võtmist ja sisse maksmist: Lätis võeti kuus keskmiselt välja 194 eurot, Eestis 200 eurot ja Leedus 254 eurot, mis on natuke rohkem kui 2020. aastal. Hetkel on Luminoril Eestis 93 sularahaautomaati, millest 25 võimaldavad läbi viipemaksete sularaha välja võtta.