Majandusaasta käibeks kujunes ettevõttel 4,8 miljardit eurot, mida on 193% rohkem kui aasta varem. Reisijate arv tõusis aastaga 253%, küündides 97,1 miljoni reisijani. Samas on seda 35% vähem kui pandeemiaeelsel aastal.

Majandusaasta kavandatud tulud kasvasid 156% võrra 2,65 miljardi euroni. Aasta keskmine piletihind langes 27% ja oli vaid 27 eurot. Lisatuluks kujunes üle 22 euro ühe reisija kohta, kuna lennuliiklus taastus ja reisijad valisid üha enam eelisjärjekorras pardalemineku ja broneeritud istekohti. Tegevuskulud suurenesid 113%, ulatudes 5,27 miljardi euroni, sealhulgas märkimisväärne 237% suurune kütusekasv 1,83 miljardi euroni.

Ettevõte teatas, et loodi 770 uut lennuliini ning pikendati pikaajalisi soodsaid lepinguid järgnevates lennujaamades: London Stanstedis, Milanos Bergamos, Manchesteris, East Midlandsis ja Brüsselis Charlerois. "Meie kontsern on kahekordistanud oma läbilaskevõimet Roomas, Lissabonis ja Viinis ning paigutanud rekordilised 33 lennukit Dublinisse, käivitades sellega meie kõigi aegade suurima Dublini suvise lennuplaani," teatati pressiteates.

"Meie kasvuplaanide kohaselt loob Ryanair aastaks 2026 üle 6000 hästi tasustatud töökoha kõrge kvalifikatsiooniga lennundusspetsialistidele kogu Euroopas. Eelmisel sügisel investeeris Ryanair 50 miljonit eurot tipptasemel lennundusalaste oskuste koolituskeskusesse Dublinis ning plaanime selle perioodi jooksul investeerida üle 100 miljoni euro veel kahte kõrgelt kvalifitseeritud koolituskeskusesse Pürenee poolsaarel ja Kesk- ning Ida-Euroopas."

Alates 2022. aasta algusest on Ryanairi aktsia Dublini börsil langenud ligi 14%.