Kontserni 2022. aasta I kvartali käive moodustas 11,04 miljonit eurot, muutus eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on 7,5%. Jaemüügi käive suurenes 7,8% võrra. Brutokasum oli 6,52 miljonit eurot, suurenedes eelmise aastaga võrreldes 4,4%. Brutokasumi marginaal vähenes 2022. aasta I kvartali jooksul 60,8%-lt 59,1%-le. Müüdud toodangu kulu suurenes 12,3% võrra.

Hoolimata paranenud müüginumbrites, kannatas ettevõte 266 000 eurot kahjumit. Aasta varem oli puhaskasum 2,26 miljonit. Põhiline kahjum tulenes valuutakursi muutusest ja see küündis 2,47 miljoni euroni. Aasta varem teeniti valuutakursi muutusest 455 000 eurot. Mõõdetuna kohalikus valuutas tõusis müük 6,3% Venemaal, 3,7% Valgevenes, kuid Ukrainas langes 27,8%.

Venemaa majanduse väljavaade

Kontserni müügitulu Venemaal oli 6,23 miljonit eurot, vähenedes 2021. aasta I kvartaliga võrreldes 1,3%. 2022. aasta I kvartali müügitulu kohalikus valuutas oli eelmise aasta sama perioodi müügitulust 6,3% võrra suurem. Silvano Fashion teatas, et keskendub jaekaubanduse kasumlikkuse tõstmisele ning sobiliku hinnatasemega pindade olemasolul ka oma poodide võrgustiku kasvatamisele. Esimese kvartali lõpus oli ettevõttel 46 oma poodi mida opereeriti ise.

Valgevene majanduse väljavaade

2022. aasta I kvartalil oli kontserni müügitulu Valgevenes 2,65 miljonit eurot, suurenedes 2021. aasta I kvartaliga võrreldes 7,6%. Müügitulu kohalikus valuutas oli eelmise aasta sama perioodi müügitulust 3,7% suurem. Hetkel töötab kokku 59 kauplust, mille tegevust hallatakse ise.

Ukraina majanduse väljavaade

Käesoleva aasta esimeses kvartalis oli kontserni müügitulu Ukrainas 222 000 eurot, mis on 24,5% vähem kui eelmise aasta samal perioodil. Müügitulu kohalikus valuutas langes 27,8%.