Kasvustrateegia üheks olulisemaks osaks on programmi senisest fokuseeritum turundamine välisriikides, vahendab majandus- ja kommunikatsiooniministeerium. Müügitöö sihiks on tänased programmi peamised kasvupiirkonnad, milleks on Saksamaa, Hispaania ja Ühendkuningriik. Värske pilguga vaatab programm lähiaastail ka uute kliendisegmentide poole: kui seni on e-residentsus kõnetanud peamiselt diginomaade ehk üksikettevõtjana piiriüleselt toimetavat vabakutselisi, siis nüüd nähakse arenguvõimalust muu hulgas loovtööstuse ja e-spordi valdkonnas.

"Eesti pakub head ärilist pesapaika näiteks muusikutele, kes otsivad taskukohast võimalust oma autoriõiguste haldamiseks Euroopa Liidu ettevõtte kaudu. Näeme, et üle maailma kasvab kiiresti ka sisuloojate hulk, kes soovivad luua kaugteel juhitava ettevõtte. Seda pakub täna ainsana maailmas vaid Eesti," sõnas e-residentsuse programmi juhi Lauri Haav.

Ministeeriumi hinnangul on programm Eestile ligi kaheksa aasta jooksul toonud 100 miljonit eurot otsest majanduslikku tulu.