Eestis tegutsev ettevõte kasvatas olenemata kriisist oluliselt müügitulu
Vaatamata ülemaailmsele pooljuhikriisile kasvatas autotööstuse andmeplatvorm 2021. aastal oma müügitulu 17,7 miljoni euroni. See on kaks korda suurem kui aasta varem.
Tarneahela kriis on mõjutanud autotööstuse ettevõtteid kogu maailmas, põhjustades kiipide nappust ja muutes tarbijate harjumusi. Kuigi paljude organisatsioonide müügitulu on sellega seoses kahanenud, näitab carVertical pidevat kasvu. 2020. aastal oli ettevõtte müügitulu 8,5 miljonit eurot, 2021. aastal küündis müügitulu aga koguni 17,7 miljoni euroni.
CarVerticali tegevjuhi Rokas Medonise sõnul on ettevõtte tulude kasv Kesk- ja Ida-Euroopa ning Ameerika turgude edasise laienemise tulemus. Samuti on ettevõte teinud suuri investeeringuid. Aastal 2021 lisas carVertical oma portfelli kaks uut turgu: Taani ja Ühendkuningriigi.
„Ülemaailmse pooljuhtide kriisi tõttu vähenes kasutatud autode pakkumine mõnel turul 40%. Kuna koostame juhtidele auto ajaloo aruandeid, tunnetame kriisi mõju oma nahal. Siiski ei ole see takistanud meid saavutamast oma finantseesmärke. Raskustest hoolimata on meie meeskond kasvanud 2021. aasta 36 töötajalt tänase 76 töötajani,” tõdes Medonis.