„Kunagi ei ole õiget aega tulemiseks või minemiseks. Hetkel on aga transpordiamet jõudnud arengufaasi, kus üks suurtest ühendamise etappidest on lõppenud ja jäänud on nüansside lihvimise aeg. Ükski organisatsioon ei saa muidugi kunagi lõplikult ja jäädavalt valmis. Usun, et uue koalitsiooniga leitakse transpordiametile ka uus juht, kes suudab värske energia ja pilguga transpordisektori arengut edasi viia. Olen hingelt ettevõtja, nii et uusi väljakutseid otsin pigem ametniku töölauast kaugemal. Hetkel pole siiski ühtegi kindlat tööpakkumist laual. Üks, mis on aga kindel – poliitikasse ma kindlasti ei lähe,“ nentis Padar.

„Võtsin poolteist aastat tagasi vastu ettepaneku uue ameti juhina tööle asuda, kuna tundsin, et soovin omalt poolt midagi riigile tagasi anda. Muidugi pani selline väljakutse ka heas mõttes näpud sügelema ̶ midagi reaalselt edasiviivat riigis ära teha. Võin öelda, et ma pole selle aja jooksul kordagi oma otsust kahetsenud. See on olnud väga rikastav kogemus ning mul on siiralt hea meel, et selle erakordse ühendamise väljakutse koos 748 inimesega transpordiametis seljatasime.“

Padari pooleteise aastasesse juhtimise perioodi on jäänud mitu suuremat kriisi ja väljakutse lahendamist, nagu kolme riigiameti ühendamine transpordiliikide üleselt, suursaarte ühenduse tagamine parvlaev Tõllu rikke ajal, kompensatsioonimehhanismideks ja ameti töö tagamiseks vahendite leidmine riigieelarve strateegia kärbete tingimustes, sõidueksamite järjekordade vähendamine ning laevakontrolli memorandumi Paris MoU Eesti valge lipu tagasitoomine.

Kaido Padar on transpordiametit juhtinud alates 1. jaanuarist 2021, mil kolm varasemat ametit ̶ lennu-, maantee- ja veeteede amet ̶ liideti. Padar osutus riigikantselei tippjuhtide konkursil 2020. aasta detsembris valituks, olles tuntud nii era- kui avalikus sektoris ambitsioonikate visioonide ja keeruliste protsesside elluviijana. Padar on ka riigi äriühingute nimetamiskomitee juht.