14.06.2022, 14:28
Eesti tööstused vajavad äriklientide hoidmiseks kiiresti e-pööret ja e-poodi
FOTO: Erakogu
Pandeemia aastatel tuli valusalt ilmsiks, et paljude tootjate ja edasimüüjate müük äriklientidele toimub endiselt telefoni ja e-kirja vahendusel ajal 9–17, samas kui enamik kliente sooviks tooteid valida ja osta ööpäevaringselt e-poest. Nüüd tuleb sellistel ettevõtetel kogu müügiprotsess ellujäämise nimel kiiresti automatiseerida.
Meid tuntakse maailmas eduka e-riigina, kus on kõige rohkem start-up-ettevõtteid elaniku kohta ning enim digitaalseid avalikke teenuseid. Kuid e-Eesti edulugu ei ole siiani jõudnud meie tööstusesse. Vähemalt viimased viis aastat on räägitud, et Eesti tööstuse digitaliseerimine ja automatiseerimine kulgeb teosammul, kuna meie erasektor ei ole kuigi innukas võtma kasutusele tehnoloogilisi uuendusi.