Eesti Seksuaaltervise Liidu, loovagentuuri Optimist Creative ja kommunikatsioonibüroo Optimist Public koostöös valminud kampaania #14poleokei pälvis loovusfestivalil Cannes Lions International Festival of Creativity avaliku sektori PR-kampaania kolmanda koha.

Kampaania eesmärgiks oli šokeerida inimesi niivõrd palju, et nad hakkaksid kahtlema, kas vanusepiir 14 on okei. Edasi oli kommunikatsiooni ülesanne tuua välja põhjuseid, miks 14 pole okei, et kahtlustele kinnitust pakkuda, kasutades selleks võimalikult erinevaid tegevusi ja kanaleid.

Riigikogu kiitis heaks seaduseelnõu, millega tõsteti seksuaalse enesemääramise vanusepiir seniselt 14. aastalt 16. eluaasta peale. Seadust prooviti varem muuta kümme aastat, kuid tulutult. Loov PR-kampaania aitas seda teha.

Kampaaniaga saab tutvuda siin.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid