Sillati sõnul on mõistliku ülemineku variandina enamus nendest täna veel hübriidid. Ta prognoosib elektriautode osakaalu suurenemisel sisepõlemismootoriga autode tarneaegade pikenemist ning kasutatud autode senisest paremat hinnataseme hoidmist.

„Kui sünnib loodetud läbimurre kas akutehnoloogia arengus, mis võimaldab mahult väiksemasse ja hinnalt odavamasse akusse salvestada rohkem elektrienergiat - siis ongi käes elektriautode tehniline üleolek ning maailm läheb üle ilma mingi surve ja dotatsioonita,“ nendib Sillat.

Ta lisab, et kindlasti tasub jälgida vesiniktehnoloogia arenguid ning ei ole võimatu, et leitakse mingi muu viis elektrienergiat kokku pakkida ja veelgi odavamalt kaasa võtta.

„Kui selliseid arenguid ei tule, siis on Fit55 ettekirjutuste täitmine võimalik, kuid keskkonnale sugugi mitte säästev ja väga kallis. Küsimusi on rohkem, kui täna vastuseid - elektrienergia defitsiit EL turul, laadimispunktide lisandumise liialt väike tempo - kui nimetada mõningaid,“ ütleb Sillat.