Microsofti ja Activision Blizzardi tehing tehti teatavaks jaanuaris ning selle kohaselt kavatseb Microsoft videomängufirma eest välja käia 68,7 miljardit dollarit. Briti konkurentsiamet teatas, et kavatseb uurida, kas tehing halvaks konkurentsi ning tarbijate perspektiivi, näiteks võimaldades Microsoftil tõsta rohkem hindasid, vähendades kvaliteeti või valikut. Uurimine kestab pea kaks kuud ning oma otsusest kavatsetakse teada anda hiljemalt 1. septembril. Analüütikud on seni olnud pigem skeptilised, kas tehingu jaoks õnnestub Microsoftil saada regulaatorite heakskiit. Lisaks Briti järelevalvele on algatanud oma uurimise ka USA tarbijakaitseamet (FTC).

Tehingu abil saaks maailma üks suurimaid tehnoloogiafirmasid enda käpa alla mitmed tuntud mängufrantsiisid nagu näiteks Call of Duty, Candy Crush ja World of Warcraft. Microsoft ise loodab, et ost aitab kaasa nii-öelda metaversumi ehk virtuaalmaailma arendamisele.

Microsoft tegelikult omab juba olulist tükki mängutööstusest. Näiteks kuulub firmale mängukonsool Xbox ning kõik sellega kaasnev. Varasemalt on Microsoft ostnud ka Mojangi mängustuudio (arendab Minecrafti) ning videomängufirma ZeniMaxi (Elder Scrolls, Doom, Wolfenstein, Fallout jne). Kui tehing õnnestub, saaks Microsoftist maailma suuruselt kolmas videomängufirma Sony ja Tencenti järel. Eeldatavalt peaks lõplik tulemus selguma järgmise aasta juuniks.

Microsoft kavatseb Activisioni eest välja käia 95 dollarit aktsia kohta. Viimati kauples Activisioni aktsia aga 79 dollari juures, enne tehingu teatavaks tegemist jaanuaris 65 dollari juures.