Ühtlasi sulgeb Coop e-poe komplekteerimiskeskuse Tallinna külje all Laagris ning jätkab teiste piirkondade teenindamist kohalikest kauplustest.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul on Coop kogukondlik organisatsioon ning sellest tulenevalt on ühistute eesmärk pakkuda kogukonnale olulisi teenuseid eelkõige oma tegutsemispiirkonnas. „Meie jaoks on e-pood tavakaupluse lisateenus, mida oleme Tallinnas ja Harjumaal keskselt arendanud selleks, et meie piirkondlikud ühistud üle Eesti saaksid soovikorral hakata nende teadmise põhjal e-poe teenust pakkuma oma piirkonna inimestele. Kuna e-poe teenuse osutamine on kallim, kui kliendid selle eest teenustasuna täna maksavad, ning ühtegi kitsaskohta me samuti siinse piirkonna elanike jaoks e-poega ei lahenda, siis oleme otsustanud keskenduda rohkem piirkondlike kauplustevõrgustike arendamisele ja uute ehitamisele,“ lisas Ivask.

Seni on eCoop kasutanud nii Darkstore’i kui ka kauplusepõhist lahendust kaupade komplekteerimiseks. „Leidsime, et kauplustest komplekteerimine on efektiivsem ning võimaldab meie ühistutel teenust pakkuda oma piirkonna põhiselt,“ lisas Ivask. Nii jäävad Ivaski sõnul kauplusepõhiselt e-poe tellimusi komplekteerima Coopi ühistud nii Saaremaal, Hiiumaal, Jõgeval, Haapsalus, Kilingi-Nõmmel kui ka Vändras. Samuti teenindab Coop Saaremaa jätkuvalt Abruka ja Ruhnu saart. Coop Harju jätkab Tallinnas koostööd kullerfirmaga Wolt ning Coop Tartu kullerfirmaga Bolt.

Coop hakkas e-poe teenust pakkuma 2016. aastal ning Darkstore ehk komplekteerimiskeskus avati 2019. aastal, kus tänase seisuga töötab ligikaudu 50 inimest. Kõigi töötajatega arutatakse võimalust jätkata töötamist organisatsiooni teistes üksustes ning sobiva koha puudumisel kasutatakse viimase võimalusena koondamist.

Coopi e-poodide teeninduspiirkonnad, mis jätkavad ja mis lõpetavad tegutsemise, on nähtavad siin:

Coopi e-poodide teeninduspiirkonnad, mis jätkavad ja mis lõpetavad tegutsemise

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid