Kokku oli grupi müügitulu 213 miljonit eurot, millest kaks kolmandikku andis tavapäraselt supermarketite segment ehk Selverite poekett. Ettevõte toob aruandes välja, et märtsis Eestis 8 kauplust avanud Saksa odavpoodide kett LIDL pole Selveri kaupluste müügitulemusi oluliselt mõjutanud, mainides sealjuures uut konkurenti aruandes vaid korra. Olulisem on tarbijate käitumine ning kulude kontroll.

„Selle aasta 24. veebruaril alanud Venemaa agressioon Ukraina vastu on viimastel kuudel olulise mõjuga kõikides majandussektorites, nii ka kaubanduses. Kuigi Tallinna Kaubamaja Grupil puuduvad sõjapiirkonnaga seotud otsesed äririskid, on Ukraina sündmused grupi ettevõtete majandustegevusele mõju avaldanud,“ tõdes Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.