Elroni kommunikatsioonijuhi Ronnie Kongo kinnitusel hilines, asendati bussidega või jäi käigust ära üle kümne rongi. Alates täna hommikust toimib rongiliiklus Tartu suunal tõrgeteta.

Kongo räägib, et nii ulatuslikke taristurikkeid esineb harva ja iga selline olukord on ainulaadne. Sellistel juhtudel toimub pidev dialoog Eesti Raudtee, Elroni liikluskorraldajate, vedurijuhtide ja rongiteenindajate vahel, kes sündmuskohal informatsiooni jagavad nii palju, kui neil seda on. Sellistel hetkedel ei ole teada, kui palju rikke kõrvaldamine aega võtab, kui suured hilinemised hakkavad tekkima ning millised rongiliikluse ümberkorraldamise võimalused konkreetsel juhul on, et teistel raudteelõikudel saaks liiklus edasi toimida.

Samuti pole kohe teada, kas, kui palju ja kui kiiresti on võimalik saada asendusbusse, millega kliendid kohale viia, kui rongid sõita ei saa. „Arusaadavalt ei ole ühelgi bussiettevõttel täpselt õiges Eesti linnas ootamas busse ja bussijuhte juhuks, kui raudteetaristul mõni suurem rike peaks juhtuma. Tartusse õnnestus eile lõpuks tellida kolm bussi, millega võimalikult paljud reisijad soovitud sihtpunkti toimetati,“ ütleb Kongo.

Ta lisab, et suur osa reisijatest sai kohale küll rongiga, kuid kahjuks väga suure hilinemisega. Olukord on sellistel puhkudel pidevalt muutuv ning iga üksikut küsimust lahendatakse operatiivselt, mistõttu võib ka reisijatele jagatav info olla kohati ebatäielik ning see võib ka probleemi lahendamise käigus muutuda.

„Kõigile reisijatele kompenseerime piletid alates 30-minutilisest hilinemisest, kõige lihtsamini saab piletiraha tagasi läbi meie kodulehe,“ ütleb Kongo ning tänab omaltpoolt reisijaid mõistva suhtumise ja kannatlikkuse ees ning vabandab Eesti Raudtee taristurikke pärast.