Ettevõte pole Hiinas tegutsenud saanud alates 1999. aastast, mil kohalik ärimees registreeris kaubamärgi Manolo Blahnik oma nimele. Seetõttu jäi ettevõte kõrvale buumist, mis on viimase kahekümne aasta jooksul muutnud Hiina luksuskaupade peamiseks turuks.

Manolo Blahnik sai laiemalt tuntuks tänu telesarjale „Seks ja linn“. Stilettode kõrval müüakse ka teistsuguseid naistekingi, samuti meestekingi. Keskmiselt maksab üks kingapaar 1000 dollarit.

Asja kostja, Fang Yuzhounaga ei ole rahvusvahelisel meedial õnnestunud ühendust saada. Ta registreeris 1999. aastal kaubamärgi „Manolo & Blahnik“ ja on selle alt ka kingi müünud. Samuti pole otsust kommenteerinud selle teinud Hiina ülemkohus.

Ettevõte ütles, et võit tuli pärast 22 aastat kestnud kohtuvaidlust. Lääne ettevõtted on pikka aega kurtnud, et Hiinas rikutakse nende autoriõigusi, kuid viimastel aastatel on mitmel ettevõttel õnnestunud ka Hiina kohtus võita. Mullu sai USA tossutootja New Balance Athletics Inc. kahjutasu kahelt kohalikult ettevõttelt, kes tootsid New Balance’i tossude koopiad.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid