Ta proovis helistada nii EuroParkile kui Teliasse. EuroParki automaatvastaja järgi oli tegemist Telia veaga. Telia klienditeenindus oli avatud aga kuni kella 20ni. Ta oli mures, et parkimistasu muudkui jookseb, kuid abi pole võimalik saada.

Telia kommunikatsioonjuht Katrin Isotamm sõnas, et eile oli tõesti probleeme parkimise lõpetamiseks numbrile 1903 helistamisega. „Samas ka ebaõnnestunud kõned tegelikult registreerusid ja kliendil polnud vaja parkimise lõpetamiseks täiendavalt midagi muud teha,“ kinnitab ta.

Telia kliendid, kel siiski on veel mõni probleem seoses eilse parkimise lõpetamisega, saavad tagantjärele kirjutada e-mailile info@telia.ee (nimi, parkimistsoon, auto registreerimismärk ja kellaaeg, millal oli soov parkimine lõpetada). Teiste operaatorite kliendid peaksid pöörduma oma operaatori poole.

Isotamm palub klientidelt vabandust ja kinnitab, et nüüd kõik töötab, nagu peab.